Succesvol communiceren met klanten!

CommunicatieAfgelopen donderdag, 7 november 2013, heeft de XXL dag van de Club van 25 plaatsgevonden. Een dag vol inspirerende workshops en lezingen.

In de middag heb ik met veel plezier een workshop gegeven aan meer dan 40 ondernemers over het volgende onderwerp.

Succesvol communiceren met klanten!
Om succesvol te kunnen communiceren met jouw klant is het goed om te weten:
– Wat is mijn (voorkeurs)stijl van communiceren?
– Wat is de (voorkeurs)stijl van mijn klant?
– Wat kan ik doen om onze communicatie soepel en effectief te laten verlopen?

Aan de hand van een praktisch model neem ik je mee naar de verschillende stijlen van communiceren. Door praktijkvoorbeelden laat ik je de stijlen ook ervaren. Ik geef je inzicht in jouw (voorkeurs) stijl en die van je klant; het effect van deze stijl (wat levert het je op en waar kan je tegenaan lopen) en ik geef je praktische tips om je communicatie soepel en effectief te laten verlopen.

Na afloop en per mail heb ik mooie reacties van ondernemers mogen ontvangen. Dank daarvoor!

Enkele reacties

“Bedankt voor de presentatie. Handig om af en toe even te spieken waar ik ook alweer op moet letten.”
“Hartelijk dank! Ik heb genoten van jouw presentatie gisteren.”
“Jij bedankt voor de verfrissende workshop! Zette mij (als analyticus) weer even aan het denken.”
“Bedankt voor jouw live presentatie gisteren. Vond het geweldig interessant.”
“Voor mij was jouw workshop het hoogtepunt van deze dag. Leuk om bij mezelf na te gaan in welk vak ik mezelf zie in al die verschillende rollen en situaties. En hoe ik daarmee kan spelen.”

Nieuwsgierig?
Klik hier voor de presentatie van de workshop.

Jij maakt het verschil!
Schrijf een reactie hieronder of stuur deze blog door aan iemand voor wie deze informatie interessant is.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *