Deze galerij bevat 1 foto.
“If you are not taking care of your customer, your competitor will” – Bob Hooey – So take care…..
Deze galerij bevat 1 foto.
“If you are not taking care of your customer, your competitor will” – Bob Hooey – So take care…..
Deze galerij bevat 1 foto.
Tips van ondernemers voor meer loyale klanten! In mijn blog van afgelopen week: Tips voor meer loyale klanten #1 heb ik enkele tips gegeven over hoe je meer loyale klanten kunt krijgen. Enkele ondernemers hebben hierop gereageerd en hun tips … Lees verder
“Elk contact met de organisatie is een bewust of onbewust moment voor evaluatie.” Ben je bewust van de vele evaluatiemomenten!
Vrouwen gaan voor individuen, mannen voor groepen Uit onderzoek van Melnyk, Van Osselaer & Bijmolt blijkt dat vrouwelijke consumenten significant loyaler zijn naar individuen zoals individuele professionals of medewerkers. Mannen blijken significant loyaler te zijn naar een groep mensen of … Lees verder
Koester je bestaande klant! Het is belangrijk als organisatie niet alleen tijd en geld steken in het aantrekken van nieuwe klanten, ook in het behoud van bestaande klanten…het creëren van winstgevende en loyale bestaande klanten! Hier enkele tips om van … Lees verder
Deze galerij bevat 1 foto.
Klantloyaliteit: de mate waarin een klant qua houding en/of gedrag trouw blijft aan een leverancier, ook als er andere, betere of goedkopere alternatieven zijn. Klanttevredenheid: de mate waarin de levering van producten door een leverancier heeft voldaan aan de verwachtingen … Lees verder
Koester je bestaande klant! In deze tijd steken organisaties veel geld en tijd in activiteiten om nieuwe klanten aan te trekken. Naast het aantrekken van nieuwe klanten is het belangrijk om ‘de achterdeur goed dicht te houden’, om je bestaande … Lees verder
“Value the relationship more than making your quota.” – Jeff Gitomer – Loyale klanten zijn goud waard!
Verkopen ≠ Praten Om te kunnen verkopen moet je weten waar je waarde kunt toevoegen bij je (potentiële) klant. Om waarde te kunnen toevoegen moet je weten waar de behoefte of ‘pijn’ van de klant zit. Dit kun je achterhalen door … Lees verder
“Most people think ‘selling’ is the same as ’talking’. But the most effective salespeople know that listening is the most important part of their job.” – Roy Bartell – Luister naar je klant en stel vooral veel vragen!