Tips voor meer loyale klanten! #2

Galerij

Deze galerij bevat 1 foto.

Tips van ondernemers voor meer loyale klanten! In mijn blog van afgelopen week: Tips voor meer loyale klanten #1 heb ik enkele tips gegeven over hoe je meer loyale klanten kunt krijgen. Enkele ondernemers hebben hierop gereageerd en hun tips … Lees verder

Loyaliteit: het verschil tussen vrouwen & mannen

Galerij

Vrouwen gaan voor individuen, mannen voor groepen Uit onderzoek van Melnyk, Van Osselaer & Bijmolt blijkt dat vrouwelijke consumenten significant loyaler zijn naar individuen zoals individuele professionals of medewerkers. Mannen blijken significant loyaler te zijn naar een groep mensen of … Lees verder

Tips voor meer loyale klanten! #1

Galerij

Koester je bestaande klant! Het is belangrijk als organisatie niet alleen tijd en geld steken in het aantrekken van nieuwe klanten, ook in het behoud van bestaande klanten…het creëren van winstgevende en loyale bestaande klanten! Hier enkele tips om van … Lees verder

Klantloyaliteit ≠ Klanttevredenheid

Galerij

Deze galerij bevat 1 foto.

Klantloyaliteit: de mate waarin een klant qua houding en/of gedrag trouw blijft aan een leverancier, ook als er andere, betere of goedkopere alternatieven zijn. Klanttevredenheid: de mate waarin de levering van producten  door een leverancier heeft voldaan aan de verwachtingen … Lees verder

Hoe zorg jij ervoor dat je bestaande klant een loyale klant wordt?

Galerij

Koester je bestaande klant! In deze tijd steken organisaties veel geld en tijd in activiteiten om nieuwe klanten aan te trekken. Naast het aantrekken van nieuwe klanten is het belangrijk om ‘de achterdeur goed dicht te houden’, om je bestaande … Lees verder

Welke vragen stel jij?

Galerij

Verkopen ≠ Praten Om te kunnen verkopen moet je weten waar je waarde kunt toevoegen bij je (potentiële) klant. Om waarde te kunnen toevoegen moet je weten waar de behoefte of ‘pijn’  van de klant zit. Dit kun je achterhalen door … Lees verder